Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.
Start: | apr. 11,2014 19:45 |
Sfârşit: | apr. 12,2014 01:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 10 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start ridicat ( 2138p ). * Cercetare simpla. * Spionaj 1:1. * Cu paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 280% * Satele de barb/bonus cresc pana la 4.000p. * Gap comenzi - 100ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Modificare adeziune - 20-35 * Cost taleri redus ( factor 0,5 ). * Protectia de inceput - 20 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 11,2014 16:31 |
Sfârşit: | apr. 11,2014 19:15 |
Descriere: | *NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Se poate alege directia de start. * Restart dezactivat * Satele au un nivel de dezvoltare maxim. * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 70%. * Gap comenzi - 100ms * Unitati de aparare ineficiente. * Fake limit - 1%. * Protectia de inceput - 5 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda. Mare atentie la reguli ( Link ) |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 11,2014 08:01 |
Sfârşit: | apr. 11,2014 16:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita farmare - 10.000.000 * Limita de membri in trib 4 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut ( 26p ). * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 120%. * Satele de barb/bonus nu cresc. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Curte pe pachete, pret GN constant. * Protectia de inceput - 10 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp. |
Viteză: | 250 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 11,2014 00:31 |
Sfârşit: | apr. 11,2014 03:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start mare ( ~ 5.000p ). * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 50%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 8.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - nu. * Cost taleri redus, factor 0,6. * Protectia de inceput - 10 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 10,2014 20:31 |
Sfârşit: | apr. 11,2014 00:01 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 2 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start ridicat ( 2138p ). * Cercetare simpla. * Cu paladin ara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 80%. * Satele de barb/bonus nu cresc. * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - 250 unitati/nivel. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 10 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda. |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.8 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 08,2014 23:45 |
Sfârşit: | apr. 10,2014 20:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 5 * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start mare. * Cercetare clasica. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 400%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 7.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Curte pe pachete, 3 nobili pe sat. * Modificari in data de 10.04 : - Schimbare viteza - Modificare conditie de victorie - Eliminare moral si blocare triburi * Protectia de inceput - 45 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul care va avea la sfarsitul rundei media de puncte pe sate - 6.500 - minim 10 sate ( sau cat mai aproape de aceasta cifra ) va castiga un premiu de 200pp. |
Viteză: | 150 |
Viteza unităţilor: | 1 |
Modul de dormit: | Da |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 08,2014 20:31 |
Sfârşit: | apr. 08,2014 23:15 |
Descriere: | * NU SE POT CUCERI ALTE SATE. * Limita de membri in trib 2. * Tribul nu poate fi parasit * Suport doar in trib. * Start ridicat ( 2138p ). * Cercetare simpla. * Cu Paladin fara arme. * Arcasi dezactivati. * Sate de barbari/bonus - 80%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 3.500p * Gap comenzi - 100ms * Fake limit - 1%. * Limita ferma - nu. * Protectia de inceput - 10 min. |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu satul cel mai dezvoltat castiga runda. Jucatorul care ridica satul la maxim (12.154p), opreste runda. Reguli si explicatii setari ( Link ) |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 08,2014 08:01 |
Sfârşit: | apr. 08,2014 20:00 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 4 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start scazut ( 207p ). * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 140%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 4.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,8. * Protectia de inceput - 30 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si 100pp |
Viteză: | 200 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Da |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 08,2014 01:01 |
Sfârşit: | apr. 08,2014 07:01 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 3 * Se poate alege directia de start. * Tribul poate fi parasit. * Start mare. * Cercetare simpla. * Cu paladin fara arme. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 180%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 10.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,3. * Protectia de inceput - 15 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 300 |
Viteza unităţilor: | 0.5 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Da |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Start: | apr. 07,2014 21:01 |
Sfârşit: | apr. 08,2014 00:30 |
Descriere: | *SE POT CUCERI ALTE SATE. Reguli si explicatii setari ! ( Link ) * Limita de membri in trib 2 * Se poate alege directia de start. * Tribul nu poate fi parasit. * Start ridicat ( 2138p). * Cercetare simpla. * Fara paladin. * Arcasi activati. * Sate de barbari/bonus - 120%. * Satele de barb/bonus cresc pana la 3.000p * Gap comenzi - 100 ms * Limita ferma - nu. * Fake limit - 1%. * Cost taleri redus, factor 0,5. * Protectia de inceput - 10 minute |
Limită jucători: | 100 |
Condiții de victorie: | Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda |
Viteză: | 400 |
Viteza unităţilor: | 0.75 |
Modul de dormit: | Nu |
Jucător de vacanţă: | Nu |
Moral: | Nu |
Clasamente | » Clasament jucători » Clasament triburi » Jucător - Inamici învinşi » Trib - Inamici învinşi |
Acest site este protejat de hCaptcha și se aplică Politica sa de confidențialitate și Termenii și condițiile .