Runde speed

Runda speed este o modificare a jocului original, care lucrează cu viteză ridicată (120 ori mai repede) şi prin care o rundă are durata de la câteva ore până la câteva săptămâni.

[1] ... [1152] >1154< [1156] ... [1365]

#2181 Noble rush

Start: mai 09,2012 00:05
Sfârşit: mai 09,2012 03:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib - 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( ~4000p ) .
* Cercetare simpla.
* Paladin activat.
* Arcasi activati.
* Productie mine - normal
* Sate de barbari / bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari nu cresc.
* Atac gap - 100ms
* Suport gap - 0
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 50
* GN poate calatori maxim 100 campuri
* Cost taleri redus (factor 0,5).
* Protectia de inceput - 15 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2180 speed

Start: mai 08,2012 08:30
Sfârşit: mai 08,2012 23:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 8.
* Nu se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (gen TWM).
* Cercetare simpla.
* Paladin dezactivat..
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 4 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc lent pana la 9.500p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - 750 unitati / nivel.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - 20 - 25
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,33 ).
* Protectia de inceput - 40 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.2
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2179 BASH MAXIM no DEFF

Start: mai 08,2012 01:30
Sfârşit: mai 08,2012 04:00
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Tribul nu poate fi dizolvat.
* Atac/suport gap - 0.
* Se poate alege directia de inceput.
* Satele au nivel de dezvoltare maxim.
* Sate parasite - 1 / jucator.
* Cercetare simpla.
* Arcasi activati.
* Paladin activat.
* Protectia de inceput - 30 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare ca agresor castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2178 300 X 24

Start: mai 07,2012 01:00
Sfârşit: mai 08,2012 01:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut.
* Cercetare simpla.
* Paladin activat..
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 6 / jucator.
* Satele de barbari / bonus cresc rapid pana la 2.000p.
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - 5%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0,5 ).
* Protectia de inceput - 30 min.
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 1
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2177 Speed

Start: mai 06,2012 20:00
Sfârşit: mai 07,2012 00:15
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare ridicat ( 2138 ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 2 / jucator.
* Sate bonus - 1 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 6.000p ( rapid ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Productie dubla.
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Cost taleri normal.
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.75
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2176 CAT TEAM vs BASH

Start: mai 06,2012 15:00
Sfârşit: mai 06,2012 19:30
Descriere: * NU SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 4.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mediu.
* Cercetare pe 3 nivele.
* Sistem spionaj normal
* Paladin dezactivat.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus ~ 4 / jucator.
* Satele de barbari cresc pana la 1.500 p (rapid).
* Atac/suport gap - 0
* Fake limit - nu
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Protectia de inceput - 20 min.

Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare la inamici invinsi ca agresor castiga.

Pe fiecare nivel de ferma doar 150 de unitati sunt acceptate ca aparare. La nivel 30 pentru ferma, doar 4500 de unitati lupta cu eficienta maxima ca aparare

In momentul in care primul trib ridica satele la maxim ( 12130p X 4 ), se opreste runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.7
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2175 speed

Start: mai 06,2012 08:30
Sfârşit: mai 06,2012 14:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 3.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare scazut (26p).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Fara paladin.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari - 2,5 / jucator.
* Sate bonus - 1 / 4 jucatori
* Satele bonus cresc pana la 500p ( rapid ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 50 campuri.
* Cost taleri redus ( 3 X 10.000 ).
* Protectia de inceput - 30 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2174 speed de noapte

Start: mai 06,2012 01:30
Sfârşit: mai 06,2012 08:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 6.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mic.
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Paladin activat.
* Arcasi dezactivati.
* Sate de barbari / bonus - 5 / jucator.
* Satele bonus cresc pana la 4.500p ( mediu ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 0
* Limita ferma - 550 unitati / nivel.
* Fake limit - nu.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 100 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.5 ).
* Protectia de inceput - 40 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 300
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Da
Moral: Da
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2173 4 triburi vs Noble Rush

Start: mai 05,2012 20:00
Sfârşit: mai 06,2012 01:00
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

Atentie, runda incepe la ora 20:10 !

* Repartizare aleatorie in unul din cele 4 triburi predefinite.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul nu poate fi parasit.
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mare ( ~ 9.000p ).
* Cercetare simpla.
* Spionaj normal.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari/bonus - 9 / jucator.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 12.000 p ( mediu )
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 50 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 2%
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - inactiv
* Modificare adeziune GN - 100
* Cost taleri redus (factor 0,3).
* Nobilii pot calatori maxim 50 campuri
* Protectia de inceput - 15 min
Limită jucători: 200
Condiții de victorie: Tribul cu punctajul cel mai mare castiga runda.

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.8
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi

#2172 Speed

Start: mai 05,2012 15:30
Sfârşit: mai 05,2012 19:30
Descriere: *SE POT CUCERI ALTE SATE.

* Limita de membri in trib 5.
* Se poate alege directia de start.
* Tribul poate fi parasit
* Suport doar in trib.
* Atacurile in trib - vizite
* Satele au un nivel de dezvoltare mic ( cp/ferma/magazie - 5, mine 10 ).
* Cercetare pe 3 nivele.
* Spionii nu vad deplasarea.
* Cu paladin fara arme.
* Arcasi activati.
* Sate de barbari - 1 / 2 jucatori.
* Sate bonus - 1 / 2 jucatori.
* Satele de barbari/bonus cresc pana la 1.200p ( rapid ).
* Atac gap - 100 ms
* Suport gap - 100 ms
* Limita ferma - nu
* Fake limit - 1%.
* Manager de cont - inactiv
* Asistent farmare - activ
* Productie dubla.
* Modificare adeziune GN - normal
* GN poate calatori maxim 20 campuri.
* Cost taleri redus ( factor 0.25 ).
* Protectia de inceput - 25 min
Limită jucători: 100
Condiții de victorie: Jucatorul cu punctajul cel mai mare castiga runda si va primi 100pp.

Mare atentie la reguli ( Link )

Viteză: 400
Viteza unităţilor: 0.6
Modul de dormit: Nu
Jucător de vacanţă: Nu
Moral: Nu
Clasamente » Clasament jucători
» Clasament triburi
» Jucător - Inamici învinşi
» Trib - Inamici învinşi